reklama

Vákuová bublina

Táto báseň má nízku výpovednú hodnotu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

pre neznámeho aj pre kamoša

túto báseň môžete hodiť do koša

rýmuje totiž len moju ničotu.

V tejto strofe vám poviem iba

veľké nič a v ďalšej opäť veľa nezverím

môj čas je prázdno posiate páperím

no páperie akosi chýba.

Bezcieľna, nenaplnená, skleným pohľadom

bez prítomnosti, histórie aj bez plánov

prázdna množina, hrady bez pánov

sledujem svet s čudným mĺkvym kričaním.

Pusťte ma von z tej vákuovej bubliny!

Dajte mi napiť z čaše života

nech viem, čo je plač a čo je clivota

Chcem žiť, hoc iba deň jediný!

Eva Gergeľová

Eva Gergeľová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pisem, teda som Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu